Gullklump i magen<3 Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Har tidligere egentlig aldri hatt noen spesifikke tegn på når jeg fikk TR.. Bortsett fra at det boblet ved livmoren, type vanndispenser. Det holdt på noen dager før jeg fikk TR liksom Er nå gravid, aner ikke hvor langt på vei jeg er. Kan være alt fra 5-12 uker (skal på UL på mandag for å finne ut)... Lurer derfor på hva alle mener når de sier "mensmurringer". Er det smerter, eller slik som jeg beskriver??? Føler på meg at det betyr SA for min del... Venter bare på at spottingen/blødningene skal komme, slik som de gjør ved TR..
Trollmor til 2 Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 Alle opplever jo smerter og ubehag forskjellig, så det er umulig å kunne sammenligne det du skriver mot det andre skriver. Men jeg kan forsøke å beskrive det jeg mener med murringer da. For meg betyr murringer at musklaturen i ryggen spesielt står stramt og bevrer litt på en måte. Og det kjennes ut, for min del, som at livmoren min er på tur til å vrenge seg av og til. De to gangene jeg har blitt gravid, har disse murringene blitt litt annerledes og sterkere enn ved vanlig mens. Det føles egentlig som at man venter på en sterk/langvarig mens. Håper dette var svar godt nok =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 29. mai 2010 #3 Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil ikke beskrive det som smerter for min egen del, men mer som ubehag. Man kjenner liksom at noe strammer/trekker seg sammen forsiktig der nede hvor eggstokkene ligger. Noen ganger blir jeg litt uggen av disse murringene, og noen ganger kan jeg også kjenne det litt i korsryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå