Gå til innhold

Irriterende småsøsken!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min skal begynne på skolen i august, og på tirsdag hadde vi førskoledag. Det var mange spente 5 åringer og like mange spente foreldre. Gøy =) Men; så var det en ting som ikke var så gøy, det var ei mor som hadde med seg lillesøster (sikkert rundt to år) og lot henne fyker rundt i klasserommet, og til og med inn i lyttekroken! Hun tok jo vekk fokuset fra ungene, og til slutt måtte læreren be henne passe litt mer på henne.... Er det virkelig mulig å være så korttenkt...???? Det er jo skoleungenes STORE dag, ARGR%&&/% Ble skikkelig irritert jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, irriterende både for ungene, de andre foreldrene og læreren. Noen er så utrolig kortenkte....

Skrevet

Noen folk tenker bare ikke.... Virkelig spesielt!!!

Skrevet

Det var vel en mor som kun tenker på seg selv uten noen antenner for omverdenen og de andre som lever der.

Skrevet

Jeg har heller ingen til å passe 1-åringen min når det er besøksdag på skolen for storebror til uka..

Jeg kan jo ikke sende han alene til skolen, og jeg kan ikke la 1-åringen være alene hjemme!

Men jeg hadde ikke tenkt å la henne underholde i klasserommet da, jeg hadde tenkt å sette meg bakerst utrustet med en juice, en pakke rosiner osv så hun sitter stille på fanget mitt. Skulle hun lage rabalder får jeg bare gå ut, men jeg må jo følge sønnen min også. Ikke alltid så lett å være "blekksprutmamma". Vi har bare to hender selv om vi gjerne skulle hatt 10.

Enig i at det var korttenkt å la barnet løpe rundt, det vil jeg aldri gjøre. Men med mannen på sjøen, en handikappet bestemor og en mormor som ikke fikk fri fra jobb er det ikke så lett.

Skrevet

Jeg er alenemor for to, og når eldste skal noe, er jeg nødt til å ta med minste. Har ingen som kan passe... Mener du da at min eldste ikke skal være med på slike ting fordi ettåringen min ødelegger dagen DIN?

Lurer på hvor mange av førsteklassingene som hadde problem med at denne lillesøsteren var med...

Skrevet

Om denne ungen "bråket" så mye at læreren måtte si fra til moren skal du være sikker på at alle de andre også ble forstyrret.

Om dere hadde villet hadde dere nok kunnet skaffe barnevakt.

Skrevet

Dere to som blir så fornærmet som ikke har barnevakt; poenget her var jo at ungen løp rundt og bråkte, ikke at hun var tilstede. Prøv å les teksten før dere slipper løs alle piggene. Spesielt du siste.

Skrevet

Det hadde jo ikke vært et problem for noen å ha med mindre søsken, så lenge de kan sitte pent og stille. Kan de ikke det, så har de ingenting på noen tilstelning å gjøre!!

Mine barn har vært vant til å sitte pent fra de var små. Har en på 7, og ei på 12 og ei på 16. De har vært vant til å gå på show, restaurant, kafé, kirke (barnedåp o.l.) + mye annet, helt siden de har vært noen mnd gamle. De sitter ALLTID pent og følger med.

Det handler kort og godt om oppdragelse og respekt for andre!

(og før noen hiver ut at jeg har kuede barn, så kan jeg si at de alltid er høyt og lavt når det har vært tid og sted for det...)

Skrevet

Hi her

Det var ikke MIN dag denne "supersøte lille jenta" ødela....

Læreren mått gripe inn å be moren dempe ungen sin!!!!! Det er da logisk at denne ungen forstyrret FLERE enn meg.....

Hårsåre dibbere altså!!!

Var ei mor som hadde en ettåring i vogn, hun forstyrret ingen!!!!! =)

Skrevet

OMG. Hadde aldri latt meg provosere av et lite barn som oppfører seg som et barn... Det hadde nok ikke mamman regnet med at noen ville gjøre heller...

HO-HO-HO-HORMONER????

Skrevet

Læreren sa at det var forstyrrende for 5 åringene...... ...

Og du snakker om HORMONER...? Herlighet, du er ikke mye god!

Skrevet

Hun hadde kanskje ingen til å passe barnet? Ikke så lett på dagtid når venner er på jobb.

Men hun burde ha tatt med seg tilstrekkelig med bestikkelser - bøker og mat.

Skrevet

Hun kan vel passe barnet selv da !! Istedet for å la det løpe rundt.... Talentløst!!

Skrevet

Sikkert ho samme som ble sur for at 4 åringen ikke ble invitert i 6 årsbursdag (Skravle)

MOHA HA HA HA HA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...