Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 jeg? Jeg må jo ta kontakt med banken, og høre hva de har å si. Jeg har lagret mottaker (husvert) i nettbanken, og skjønner dermed ikke hvordan det kan ha blitt feil. Men jeg har nå funnet ut at jeg har betalt flere tusen kroner til feil kontonummer, da det siste sifferet har manglet. Trodde ikke engang det gikk an å overføre penger til kontoer med mindre de har 11 siffer jeg. Har jeg noen sjangs til å få tilbake pengene? ;(
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Høres rart ut pengene har gått ut dersom du har for få siffer i kontonummeret til mottaker. Har du gjort det over flere ganger? Ja, det skal være mulig å få pengene tilbake, er dumt at det er helg nå da:( Men du er sikker på at pengene har gått ut av din konto?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Det skal jo ikke gå an med bare 10 siffer? Går ikke i min nettbank iallefall...Huff, så kjedelig da :-( Får håpe du får ordnet opp i det!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Det trodde ikke jeg heller. Jeg har jo ikke skrevet feil tall, det siste sifferet har bare manglet, ellers identisk med kontonummeret. Trodde heller ikke dette skulle gå an når jeg har mottakeren lagret, og ikke engang trenger å skrive inn kontonummeret. Pengene har gått ut, og det er snakk om flere måneder med husleie Er vel kanskje for sent å få de pengene da.. men jeg forstår bare ikke hvem som kan ha mottatt de pengene, skal ikke alla kontonummer ha 11 siffer? Må vel bare vente til mandag å ringe banken å høre. ;-(
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Ring kundeservice med en gang. De har åpent enda når det gjelder spesielle hendeleser. Så du kan ringe å snakke med de. Nordea sitt tlf nr er 815 24 365 hvis du har den banken da
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Har ikke huseier sagt fra på tidligere tidspunkt? Skjønner du er opprådd nå ja, håper det ordner seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Dette ville jeg tro banken måtte ta ansvar for. Hvis de har så dårlig system at 10 siffer blir gjort om til et tilfeldig 11-sifret nummer, så tror jeg ikke det skal være ditt ansvar. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå