Verbena Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Venner som kjøper seg nytt speilreflekskamera å selger meg det gamle de ikke lenger har bruk for. Det var nytt i august og jeg fikk med ekstra linse på kjøpet! Til under halvpris av det jeg måtte betalt for et nytt et i dag. Har tatt ca 150bilder allerede å det er bare 1,5time siden jeg fikk det!!
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har også en elsk - eller hat, kommer an på hvordan du ser det. Mannen min kjøper det splittreste nye canon 7D og dagen etter - DAGEN ETTER - ringer det en bekjent som har KJØPT det kameraet til MIN MANN. Så brått hadde han to identiske kamera... Det var en smule snodig.
Anne-B. Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Kos deg! ) Vi investerte i ny blitz til vårt kamera i stedet for reklamasjon og reparasjon, og da ble det moro å ta bilder igjen.
Verbena Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2010 Satt i går kveld når ungene var sovna å tok 50bilder av ei fyrstikkeske =P Måtte jo leke med funksjonene! Små barn store gleder. Hehe... Kamera er kjekt ja! Gleder meg veldig til lillebror kommer på besøk neste lørdag med en nydelig liten valp, da skal vi ta mange bilder da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå