Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Når bilen er 8 år, er det da noen vitts i ha suuper forsikring på den? Har pr i dag sånn super forsikring hos If, men vurderer å bytte. Hvilken forsikring har du? Hva dekker den? Pris? Synest jeg fikk ett knall bra tilbud hos Gjensidige i sted. Bil, full kasko, årlig kjørelengde 16 000. Reise forsikring fra jeg og mitt barn går ut døren og Barneforsikring sykdom og uføre. For kr 11 073 i året. Pr i dag så har jeg 3 forsikringer til på meg (3000,-) ,som jeg ikke kan flytte på. Og for alt dette må jeg betale 22 300 kr for i året. Klart Gjennsidige er billigere. 11 000 er jo mindre enn hva jeg må betale for bilen min jo.
Gjest ->>- Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Om det er noen vits kommer jo an på behovet, er vel stort sett i forhold til leiebildekning og maskinskade man kan vurdere å ha slike toppforsikringer. Gjensidige har vel en toppkasko-forsikring de også - så du kan jo bare få en pris på noe som i stor grad tilsvarer den bilforsikringen du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå