Gå til innhold

Positiv OG negativ..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm...

Testet idag med en EL-test for morros skyld... og jaggu kom d ikke en ekstra strek på strimla da...den var ikke HELT knaill, men d var en ekstra strek der!!! hehe..

Ble egentlig litt satt ut.. så tok en gravid-test av strimlene også, og den viste KUN ETT STREK!!!!! :(

HVA SKJERRA!?!??!?!?

Ble så oppgitt at jeg tok min eneste CB digital med ukeanviser, men den lyste: IKKE GRAVID!!!

BLÆÆÆÆÆHHHHHHHH

Har IKM søndag (eller mandag?!)... .

Noen med erfaring på dette!?

Og hva ble resultetet til slutt?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eggløsningstest vil omtrent alltid vise 2 streker fordi man alltid har en viss konsentrasjon av LH i kroppen. For at en eggløsningstest skal gi indikasjon på graviditet må den være positiv, altså to like sterke streker. Den du tok i dag var nok negativ.

Skrevet

*sukk*

Hadde et lite håp at d kanskje var noe på gang her, men litt tidlig å teste...

har selv brukt EL-test som gravidtest til mine tidligere svangerskap uten problemer...

Og for meg har ikke EL-testen alltid vist to streker... faktisk kun når jeg har EL...!

jaja, får vel bare gjøre seg klar til TR kommer om noen dager da....... :,(

Skrevet

uffa! men, ta en test til søndag om ikke mensen kommer=D lykke til...

sender babystøv.. klem.. xxx fingre=)

Skrevet

Jeg også tok EL test dagen før IKM for morro skyld, den ble et smilefjes! Wow- gravid tenkte jeg og tok en gravi test-negativ! Dagene gikk og ingen TR, så 11 dager etter IKM kom en positiv gravi test:-) Så nå sitter jeg her små kvalm og gravid!

Hadde før denne syklusen klokkeklare 28 dagers syklus!

Skrevet

Ooiiiiii, nå ble d litt håp igjen... hehe.. :)

Jeg har aldri hatt så mye symptomer som jeg har hatt etter EL da... ikke siden jeg var gravid med mine 2 jeg har fra før...

noe har avtatt, men idag har jeg igjen kjent en god del mens-murring og stikkinger i brystene...

hmm..

Blir ikke klok.. men skal ta ny test på mandag hvis ikke TR kommer i løpet av helga... ;P

Time will show....!

Takk takk for svar og ikke minst babystøvet!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...