Lyst på nr3♥ Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hmm... Testet idag med en EL-test for morros skyld... og jaggu kom d ikke en ekstra strek på strimla da...den var ikke HELT knaill, men d var en ekstra strek der!!! hehe.. Ble egentlig litt satt ut.. så tok en gravid-test av strimlene også, og den viste KUN ETT STREK!!!!! HVA SKJERRA!?!??!?!? Ble så oppgitt at jeg tok min eneste CB digital med ukeanviser, men den lyste: IKKE GRAVID!!! BLÆÆÆÆÆHHHHHHHH Har IKM søndag (eller mandag?!)... . Noen med erfaring på dette!? Og hva ble resultetet til slutt?!?!
Babyønske �� Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 En eggløsningstest vil omtrent alltid vise 2 streker fordi man alltid har en viss konsentrasjon av LH i kroppen. For at en eggløsningstest skal gi indikasjon på graviditet må den være positiv, altså to like sterke streker. Den du tok i dag var nok negativ.
Babyønske �� Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Du kan lese mer om dette her: http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm
Lyst på nr3♥ Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2010 *sukk* Hadde et lite håp at d kanskje var noe på gang her, men litt tidlig å teste... har selv brukt EL-test som gravidtest til mine tidligere svangerskap uten problemer... Og for meg har ikke EL-testen alltid vist to streker... faktisk kun når jeg har EL...! jaja, får vel bare gjøre seg klar til TR kommer om noen dager da....... :,(
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 uffa! men, ta en test til søndag om ikke mensen kommer=D lykke til... sender babystøv.. klem.. xxx fingre=)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg også tok EL test dagen før IKM for morro skyld, den ble et smilefjes! Wow- gravid tenkte jeg og tok en gravi test-negativ! Dagene gikk og ingen TR, så 11 dager etter IKM kom en positiv gravi test:-) Så nå sitter jeg her små kvalm og gravid! Hadde før denne syklusen klokkeklare 28 dagers syklus!
Lyst på nr3♥ Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2010 Ooiiiiii, nå ble d litt håp igjen... hehe.. Jeg har aldri hatt så mye symptomer som jeg har hatt etter EL da... ikke siden jeg var gravid med mine 2 jeg har fra før... noe har avtatt, men idag har jeg igjen kjent en god del mens-murring og stikkinger i brystene... hmm.. Blir ikke klok.. men skal ta ny test på mandag hvis ikke TR kommer i løpet av helga... ;P Time will show....! Takk takk for svar og ikke minst babystøvet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå