Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 jobber som vikar på helg, og vet da ofte bare en helg frem i slengen. litt opp og ned hvor mye jeg jobber. alt fra en til tre helger i mnd. men nå har jeg begynt med vondt i bekken og mye kynnere. hvordan fungerer sykemelding da?kan jeg i heletatt bli sykemeldt?får jeg reknet tilbake, eller for det jeg skal jobbe fremover?HJELP
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Sykepenger vil bli regnet ut fra inntekten du har hatt siste tid (husker ikke tidsrommet) www.nav.no
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Du får evt. lønn under sykdom kun for arbeidstid som er avtalt på forhånd. Hvis du bare tilkalles ved behov, og ikke har noen avtaler framover, har du heller ikke krav på noe.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Ja jeg vet. Kom deg i grøfta, di inkompetente skreppe.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 burde kankje få legen til å skrive ut noe beroligene til deg...? Virker litt småhissig.... Ikke bra for barnet å stresse for mye vett du =)
Gjest ->>- Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg tror reglene blir slik: Om du sykmeldes 100% vil du få sykepenger fra NAV beregnet ut fra et snitt av tidligere inntekt (husker ikke for hvor langt tilbake). I arbeidsgiverperioden på seksten dager vil du bare får sykepenger om du er oppsatt på vakter. Men dobbeltsjekk for all del med NAV.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Hun får ikke sykepenger om hun ikke har en klar avtale om når hun skulle ha jobbet i tida framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå