Gå til innhold

Flere med uttak i uke 22?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det er ekstremt stor forskjell på d, hadde føltest ubeskrivelig tungt å reist hjem i dag uten innsett! Men det gikk:) Jeg skal også ha litt ferie nå! har testdato den 18 jeg! d bli kjempe spennende å følge hverandre framover! Måtte vi begge lykkes:) :)

Hallo, gull-egget og dere andre :-)

Hvordan er formen med uke 22-jentene? Jeg har hatt følelse av muskelstrekk i livmorområdet, og sårhet i eggstokkområdene. Antar det siste skyldes uttaket. Muskelstrekk-følelsen kan jo være så mangt - kanskje også en magemuskel..?? Eller er det egg som fester sog (som jeg liker best å tenke på) eller livmoren som kvitter seg med skattene mine (mindre hyggelig tanke)? Ellers bra form, nyter sommern og varmt vær!

Hei:) formen er ganske bra, litt øm over magen enda + litt treg mage, men det kommer seg! Det er vel kanskje litt tidlig å kjenne noe enda, sist gang fikk jeg veldig ømme bryster på dag 5 og jeg ble jo gravid på en måte, kjemisk! så er veldig spent på dagene fremåver! Hælrlig å være ruger i dette været ja, har kost meg i hele dag, fått litt farge har jeg og, det trengst...he he:)

kjenner ikke så mye enda nei. Er så mye mere avslappet dette forsøket, enn sist. Men begynner å kjenne at jeg har veeeeldig lyst til å teste, har ikke testdato før 15. Blodprøve skal taes den 22. Har litt luftsmerter, det hadde jeg da jeg ble gravid første gang. Håper det er ett godt tegn denne gangen og. Denne gangen lykkes vi alle 3, krysser fingrene for det :-)

Annonse

Kjemisk graviditet er når egget "streifer borti" slik at kroppen begynner å produsere hcg, før egget slipper og man får mensen. Men det kan vare flere dager, og man kan også ha hcg-stigning. (For vanlig befolkning som ikke teller dager sånn som oss fortoner en kjemisk seg bare som en sein mens).

Legene kaller alle tap av embryo for "bio-kjemisk" hvis man mister før påvist hjertelyd.

Sarah :-)

Jeg er på rd 7 idag og kjenner absolutt ingenting. Håper det ikke er symptomatisk for hva som befinner seg i magen... På flere tidligere forsøk har jeg i det minste hatt ømme pupper (skjønt da har jeg testet negativt). Sånn sett kan jo ingenting være et godt tegn. Puh, nervøsiteten tiltar nå. Første uka etter innsett er så grei, men så...Og test er ikke før om 8 dager.... :-/

Hei! jeg er på dag 6 i dag, jeg har fått ekstremt vondt i puppene det siste døgnet, mye større er de blitt også, så håper mitt lille gull har klort seg fast nå:) Det har alltid vert mitt første tegn på at jeg er gravid, så håper det stemmer denne gangen også! ja første uka har gått fort, men nå stopper det liksom opp...samme tenker jeg også... 9 dager igjen til jeg skal teste (evighet) tror jeg kommer til å teste på onsdag da er det dag 13!

Puh, ja nå er nervekjøret igang...! Litt puppeøm idag, litt stikninger i livmorområdet og ømhet rundt eggstokkene. Jeg synes det er skikkelig plagsomt med disse symptomene som jo kan bety hva som helst - men å kjenne dem minner meg HELE TIDEN på at jeg nå er i den verste fasen av forsøket. Våkner om natta også, jeg. Blir hypersensitiv for den minste følelse i mageregionen.

Vi få holde hånd denne uka, jenter, og håpe og be om det beste! Ja, større pupper er et godt tegn, gull-egget! Jeg fikk også økt puppestørrelse i mitt forrige (og første) svangerskap, men for meg tok det tok noen uker etter bekreftet graviditet.

Måtte lykken stå oss bi!

Føler virkelig at nervekjøret er i gang nå, vet ikke riktig hva jeg skal finne på for å ikke tenke på dette hele tiden! Her er symtomene de samme, EKSTREMT ømme bryster, spesielt på kvelden, våkner til og med om natten av de! stikker litt i livmoren til tider og av og til et snev av mensmerter! Når har du tenkt å teste Sarah 70? blir det litt tidligere eller klarer du å holde ut til torsdag?

klarte ikke å la være så jeg tok en test i dag på rugedag 11. Den var negativ :-(. Så dette ser dårlig ut for meg. Skal ta en test ut i uka, sykehuset sa jeg kunne teste tidligst den 15. Men har en dårlig følelse nå ja. Er vel bare å forberede seg på nytt fryseforsøk i august/september

Hei,

jeg tok også en test idag, fikk bittelite håp da jeg har hatt lite klassiske menssymptomer, men negativt. Ja, bare å forberede seg på skuffelse og mens å se fremover :-/ Jeg kan ta blodprøve den 17, men da blir det neppe nødvendig.

Annonse

Hei uke 22 jenter.

Jeg hadde uttak 2 juni. Fikk ut bare 1 egg. Men egget hadde blitt befruktet, så fikk satt det inn den 4 juni.

Dette er vårt 5 og siste IVF forsøk... SPENNENDE.

Denne gagnen føles alt litt annerledes. Så HÅPER på at denne gangen er det vår tur.

Har fått beskjed om å teste 18 juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...