Gå til innhold

Flere med uttak i uke 22?

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært på kontroll på 6. søskenforsøk, 3 modne egg (og 3 umodne) og uttak mandag. Har samme regime nå som sist, men denne gangen ble det raskere modent (9 sprøytedager nå mot 12 sist). Er ikke det rart, da?

Hyggelig å få kontakt med flere med uttak neste uke :-)

Sarah

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141907922-flere-med-uttak-i-uke-22/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! har også vært på kontroll i dag, mitt andre forsøk, hadde en kjemisk graviditet sist i februar! hadde 5 modne egg i dag + noen mindre, så skal fortsette 2 dager til på medisin! skal ha uttak på tirsdag! gleder meg masse, men er også veldig spent!

Annonse

Jeg hadde også en kjemisk på vårt siste forsøk, i begynnelsen av mars. Hadde vært utrolig deilig å få det til nå, ja. Dette er vårt andre forsøk på Aleris, er veldig fornøyde der. Har også vært på Ullevål og Hausken og synes jeg har mer erfaring i dette gamet enn jeg er fortrolig med :-/

Men denne gangen skal det gå! Lykke til på tirsdag til deg :-)

hei Sarah70

Jepp er søskenforsøk vi skal begynne på nå. Fikk en ivf gutt i jan 09. Hmm ja håper det skal gå like lett denne gangen, men vet det er mange som sliter. Gutten vår kom og på 1 ivf forsøk. Har heldigvis mange egg på frys, så jeg slipper fersk forsøk på ei stund ihvertfall. Håper dette er mnd som både du og jeg lykkes så vi kan gå en hyggelig sommer i møte :-)) Lykke til

Hei dere!

Jeg har uttak på tirsdag, første søskenforsøk. Vi holdt på en stund på første mann, håper det skal gå litt lettere nå.

Har hatt kort regime for første gang, spent på antall egg og befruktning på denne måten.

Vi er også på Aleris:)

Da er uttaket overstått, ligger i koma på sofan mens mannen lager lunsj. 3 egg ut, ikke verst med tanke på den ujevne modningen jeg hadde denne gang. Da er det bare å hvile og unne seg alt en øsnker frem til telefonen imorgen :-/

Hurra!! Tlf fra Aleris, alle 3 eggene er befruktet! Så langt, 1-0 til meg :-D

Håper jeg får satt alle 3 tilbake, uansett er det ikke noe å fryse ned, like greit å benytte dem. Og det er deilig sol og smak av sommer, jeg føler meg riktig så fertil så dette må det bli barn av!

Lykke til dere med uttak idag - og med innsett av fryse-egg!

Glade hilsner fra

Annonse

Hei, Rose!

Så hyggelig må høre fra deg! Jada, går på dobbel cyclogest morgen og kveld + prednisolon. Stor mage nå, tenker jeg..??!!! Ja, jeg tror dette blir min siste ivf før ed. Jeg er lei av å mislykkes. Lengter etter babyen - men også etter å komme videre i livet. Kikker på avaPeter og Iakentro.Satser på 1. samtale i august dersom dette forsøket går galt. Men først skal jeg glede meg over 100% befruktning :-D

4 egg er ikke dårlig! Og får du bra befruktning har du mer enn du trenger! I løpet av mine år som ivf-er har jeg hatt opptil 10 egg ut. Men jeg fikk ikke fler enn 3-4 befruktede. På mine 3 siste forsøk har jeg hatt 3 egg (alle befruktet), 4 egg (3 befruktet) og nå 3 av 3 mulige. Er det ikke rart å få høyere befruktningsprosent med lavere antall egg, da? Hm, det er mye forskning som mangler i denne businessen. Våre døtre (om vi får noen) vil nok møte en helt annen situasjon om de skulle trenge hjelp!

Men nå heier vi på dine 4 - måtte du få 2 inn og to på frys! :-)

Tusen takk, MK. Ferdig med innsett nå og gleder meg over gode resultater så langt. Men ellers har jeg ikke så veldig stor tro lenger og vurderer ed. Men synes det er vanskelig valg, også. Nå får vi ta sommern og hente krefter og se hva høsten bringer :-)

Ferdig med innsett, og er pr. def. nå gravid med trillinger!

Fikk alle 3 eggene tilbake. Ett var perfekt 4-delt med lite fragmenter. De to andre var en 3-celle og en 5-celle av middels god kvalitet. Og nå følger en rolig uke før nervene begynner å melde seg......har testdato 17.06.

Hvordan går det med dere andre?

Så flott da, håper det går bra denne gangen for deg! her ser det ikke så lyst ut, bare ett av de 4 som hadde blitt befrukta, krysser alt jeg har for at det utvikler seg bra... sykehuset skal ringe i morgen kl. halv 9!! åååå.... dette er tortur:(

Ett av fire var skuffende, ja. Føler med deg. Jeg opplevde å ikke få innsett engang, skikkelig nedtur. Men nå skal vi krysse fingrene for at det ene egget vil være med helt til mål! Ett egg er nok til en baby!

Skulle det gå galt bør kanskje klinikken vurdere icsi neste gang? Ser av profilen din at du er ung, ingen grunn til at du ikke skal få det til!

Jeg skal krysse fingrene :-)

ja det er det, trodde det ble flere egg denne gangen, hadde jo dobblet dosen men puregon siden sist! men som du sier ett egg er nokk! ja jeg er da ganske ung enda, men det virker så håpløst når det står på! men jeg gir meg ikke skulle det gå galt denne gangen! ser det er mange som strever, men som får sin belønning til slutt, det holder motet oppe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...