Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Resultatet ble heller noe skjoldete og ujevnt her og der. Sa greit i fra at jeg bare ville bli litt gyllen. Har dusjet to ganger siden i går og renset ansiktet to ganger i tillegg.. Fargen er jo alt annet enn gyllen, ser ut som jeg har vært 14 dager i syden og har en brunfarge som ikke jeg akkurat vil kalle brun! Å som jeg angrer!!! Håper litt forsvinner til i morgen til festen...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Løsningen er å bleke håret platinablondt og kjøpe lyyyyyyyyys rosa leppestift... Da står det i stil med brun (leste jeg oransj??) fargen din
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 LOL. Sånn du lærer... Forstår meg virkelig ikke på dette spray-tan-fenomenet;)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jeg skal aldri gjøre det igjen for å si det sånn.. Skal gå med en fin kjole i morgen og var så utrolig vinterbleik. Ja ja hva gjør man ikke for skjønnheten(??). Det ironiske er at siden jeg var så skeptisk har jeg bare tatt fra livet og opp.. Reagerer ikke så mye kroppen..egentlig ansiktet jeg syns ble helt grusomt!!! Skal i hvertfall dusje i både kveld og morgen tidlig!!! HI (hihihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå