Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Med tre barn på under fire år, fulltidsjobb, flere hunder, gammelt hus med masse behov, mann som er mye opptatt med annet +++, så er jeg bare glad for å kunne gjøre noen fornuftige valg innimellom for å spare meg ett minutt eller ti! Ja til en tur i skog og mark, heller enn 10 minutter med drittbleier - urk
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Gjør som du vil! Ikke hør på de fanatiske moralistbertene her inne.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Drit i dem som setter seg på den høye hest :-D De kan pelle seg inn på krangle med tøybleiene hengende etter seg...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Mon tro om tøybleiene kan brukes til noe annet etter bleieperioden, for å spare miljø og penger altså. Ha ha. Her er noen tips til tøybleiemisjonærene: duk (sy dem sammen), lue, belte, bukse til puddelen, for til for store sko (så slipper man å kjøpe så mange og man sparer masse penger og masse miljø). Håper på oppdatering når dere har prøvd:P
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 tøybleier av den gamle sorten har jeg massevis av, eller hadde til de ble "oppbrukt" brukte de som kjøkkenkluter. Tror det var noe jeg selv brukte som bleie da jeg var baby. Har ikke brukt tøybleier på mine barn, men hadde nok gjort det dersom det va mer opplysning om det da mine barn var små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå