Gjest Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hva skal deres små hete? Og hva har folk dere kjenner som er gravide/nettopp fått, kalt babyen? Er vanskelig dette med navn...
Christine209 Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 De som har fått unger nå i det siste jeg vet om har kalt sine Anna, Johannes og Isak Johan Jeg venter en jente, og de navnene jeg liker best er Emilie, Hanna, Vilde og Mathilde:) Du da?
Sesilia Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Aner ikke hva vår baby skal hete, det er skikkelig vanskelig!!! Jeg har mine favoritter, min kjære har sine og navn vi begge liker er svært få... Men kanskje Jacob eller Cornelia? Storebror heter Noah... De jeg kjenner som skal ha baby nå, har gitt barna navna Lukas, Simon og Bendik. De som nettopp har fått, har gitt barna navna Håkon, Selma, Johanne, Karen og Andreas.
Monique8 Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er helt tom for idèer på navn fremdeles :S Men fikk et tantebarn forrige måned, og det ble en liten Leonora
delphi Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Ja dette med navn er skikkelig vanskelig... Men får jeg en gutt skal han hete Robert etter min avdøde bror. Jentenavn har jeg siden jeg var lita vært veldig glad i Julie og Victoria, men det må vel diskuteres litt mer hehe Har heller ikke helt bestemt om det skal være enkeltnavn eller dobbeltnavn...
Gjest Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Jeg er helt blank.. Tråler navnesider og debatter for litt inspirasjon:) Kjenner bare ei som har fått baby i det siste og hun heter Emma (babyen altså!)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Du har sikkert vært her, men i tilfelle: http://www.ssb.no/emner/00/navn/ Kjekt å scrolle litt rundt på ssb sine sider for insiprasjon. Jeg liker forresten Vetle <3
Christine209 Skrevet 29. mai 2010 #8 Skrevet 29. mai 2010 Jeg fkk en navnebok, og der har jeg brukt gel-tusj til å streke over alle navnene jeg likte:) Funket topp for meg!
MaleneAS Skrevet 29. mai 2010 #9 Skrevet 29. mai 2010 Fikk et 'tante'barn før nån mdn sia, å han hete Johannes Og våres lillejenta skal mest sannsynlig hete Emilie-Andrea, da blir ho oppkalt etter oldermora til barnefar og barnefar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå