Gå til innhold

Til deg som fant en gul smokkesnor på Sinsen i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle bare en tur ned til legen, og uten at jeg merket det falt smokken og smokkesnoren av. Jeg oppdaget det inne hos legen, men tenkte "pytt sann", den ligger vel der når vi går tilbake.

Neida.

Vel, smokken lå der. Men en eller annen hadde plukket av smokkesnoren og tatt den med seg. Hvem plukker med seg sånt fra gata egentlig?

Vel, det er ikke poenget. Poenget er at jeg fryktelig gjerne vil ha den igjen! Den ser kanskje ikke så spesiell ut, men den var en del av en pakke gutten min fikk til dåpsdagen, og jeg skulle gjerne hatt den som et minne (sammen med den originale smokken, som jeg også har spart). Det høres kanskje teit ut, men for meg finnes det andre ting som er teitere. Dere har kanskje forstått hva.

Så hvis det er deg, eller noen av dere ramler over en i barselgruppa som ut av det blå kommer med en gul og litt slitt Marimekko-smokkesnor, så vet dere hvor jeg finnes. Bare send et brev :)

For ordens skyld, smokkesnoren er gul. Litt skitten, men sånt kan jo vaskes. Ytterst på holderen er det en limegrønn Marimekko Unikko-blomst, som er litt slitt. Smokken den lå sammen med er lysegrønn, med et eller annet dyr på. Tror det er en hvit kanin. Den ligger der enda. Jeg ble så skuffa at jeg bare lot den ligge :P

(legger den her og, siden ikke alle leser anonym)

Skrevet

Fant du den på RImi eller?? :) Leste nemlig tråden på anonymforumet...

Skrevet

Jeg antar vel egentlig at den ikke er der. Men jeg kommer nok til å gå å se, skader jo ikke :) Bare venter til mannen kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...