Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ikke akkurat overveldende respons føler jeg......... Tror ikke jeg har mulighet til å komme i morgen uansett. Skal reise på ferie på fredag og har funnet ut at jeg har masse jeg må ordne og handle inn før det. Kanskje det er bedre å sjekke interessen ved å legge et innlegg på september-klubben?

Annonse

Hvis dere er fra Drammen så er det en stoooor gruppe som møtes ofte. De arrangerer via facebook. Søk etter "BIM/DIB drammensjentene" så tror jeg dere skal finne de. Var selv med i denne gruppa, men har dannet en ny gjeng som nå har laget vår egen gruppe (da det ble for mange for oss pluss at vi ville at alle skulle ha termin rundt samme tid). Vil likevel anbefale den store gruppa... der kan dere i hvertfall treffe andre som er intressert.

Kan forresten sterkt anbefale disse treffene. Vi har blitt en skikkelig fin gjen som møtes en gang i uka og vi stor koser oss... :)

Jeg synes også at det hadde vært hyggelig å treffe noen som har termin rundt samme tid, og jeg er heller ikke på facebook. Reiser på ferie i morgen men er tilbake i juli så hvis dere, mini77 og linn2007, eller andre fortsatt er klare for treff er jeg gjerne med da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...