Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg og min samboer har nå prøvd å bli gravide i 2 år, uten hell.. gått gjennom operasjon, for endo. og cyster. men nå sier de at dette er nå fikset og eneste problemet for primær infilitet er pga manglende eggløsning (skjeldent). hadde muligens eggløsning mellom 15-17 mai. etter disse dagene har jeg merket en god del med murringer, stikkinger i venstre og høyre eggstokk. VELDIG sulten og litt mer tørst enn vanlig. tisser oftere, og tregere mage. har egentlig kronisk diare pga irritabel tykktarm. men ikke merket noe av dette på ca 2 uker nå... er ekstremt trøtt for tiden og hoven nederst i magen med ømme pupper. noen av disse tingene pleier jeg å ha før tanta setter i gang,, men føles litt annerledes nå. lite energi også.. mulig jeg kjenner godt etter pga ønske om å bli gravid, men sambo reagerer veldig på at ting er annerledes.. skal teste om noen dager.. men er jo godt med noen kloke ord i mellomtiden. føles mer og mer ut som om mens kommer, men de smertene går over i løpet av noen sek- fram til 1 min. skal begynner med pergotime snart, og får tre behandlinger. hvis det ikke hjelper skal vi ta prøverør. er det noen som er klokere enn meg på dette feltet ???

;)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...