bomsa Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Huff, min sønn har en kamerat som biter. Det er ikke bare småbiting heller . Sist de var på besøk så bet han sønnen min så hardt at han hadde sår i flere uker. Jeg vil jo beskytte sønnen min så jeg sitter der livredd når de leker. Men jeg prøver jo å virke rolig for "bitermoren" blir jo så lei seg. Jeg er også redd for at min sønn skal "adoptere" denne oppførselen. Vi har prøvd å fulgt med på hvorfor og hvordan han angriper og det virker som om det er oppmerksomhet fra moren som er målet hans. Vi har også sagt til moren at hun skal ta "offeret" og ikke sønnen når han angriper slik at han ikke får noe utbytte at det. Men hun klarer ikke være konsekvent. Hadde tilogmed et forsøk soom gikk ut på at moren gikk ut av rommet og var borte i 10-15 min... da angrep han ikke i det hele tatt...så fort moren var tilbake så angrep han igjen. Jeg har snakket med lege, helsestasjon og venner, men alle sier at det er bare moren som kan ordne dette problemet. Jeg synes det er så trist for de er jo kjempehyggelige folk, men jeg har nå problemer med å treffe dem siden dette utgjør en så stor trussel for sønnen min. Jeg er jo først og fremst mamma.... Dette er mitt siste forsøk på å finne en måte å "fikse" problemet på. Håper noen har gode råd å komme med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå