Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er veldig tidlig i sv. men er ikke noe ekstrem kvalm enda;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk kvalmen 6 dager etter EL...

Skrevet

Jeg fikk kvalmen allerede i uke 3, før jeg hadde tatt testen..skjønte da at det var noe i gjære ;) Er nå i uke 6 og har blitt bedre av kvalmen allerede. Men den kommer litt i bølger..

Skrevet

Har ikke vært kjempekvalm, men litt småkvalm og manglende apetitt. Kom mellom 4 og 5 fullgåtte uker. Men det er verst når jeg spiser, da kan jeg bli akutt kvalm.

Har ikke kastet opp ennå. Er 9+2.

Skrevet

Jeg trur den kom i uke 6, og jeg har den enda. Kaster opp hver morgen. Nå er jeg straks i uke 12

Skrevet

hadde litt kvalme når det gikk litt lang tid mellom måltidene rundt uke 6-7.. det var det.. Nå er jeg helt symptomfri og fikk hetta av at ting ikke skulle være normalt, siden man hører så ekstremt mye om kvalme og ømme pupper, hehe.. men det er like normalt å være fri for sånne ting også! :) jeg så nurket mitt på straks 10 uker i går :) sprella rundt med armer og bein :D

Skrevet

godt å høre at ikke alle er kvalme 24/7 ;) håper jeg slipper, men skal vel ikke håpe for mye enda:P (er nå 5+4)

Skrevet

den kom nå ett par dager før uke 8.

Uff....kjedelig....

Skrevet

jeg er 6-7 uker på vei, og har fortsatt ikke kjent noe kvalme, venter vel bare på at den skal komme, eller kanskje jeg er heldig og ikke får den starten denne gangen:D

Skrevet

Kvalmen startet i begynnelsen av uke 6. Idag er jeg på 6 + 3, kastet opp flere ganger. Men det hører vel med :-) Hot tips: Cottage cheese med biter av grønne epler og kanel. MMm!

Skrevet

Jeg ble kvalm i uke 6-7.Jeg tålte ikke å bli sulten...måtte spise hver 2 time ca for å prøve å slippe unna den verste kvalmen.Det varte til jeg var ca 13 uker på vei!Nå er jeg 16 uker og er i ganske bra form,blir fort trøtt og sliten bare...Masse lykke til!!!

Skrevet

for meg hjelper det ikke å spise.. da blir det bare værre...

men jeg fikk kvalmen da jeg var 4 uker....

Skrevet

Skrev et innlegg før i dag om kvalmen... Har hatt småkvalme i et par uker nå, men først i dag at jeg er helt utslått av den. Har ikke kastet opp, men er skikkelig uvel. Men så har jeg fått skikkelig halsbetennelse i tillegg, mandlene er helt gule nå, så skal til legen i morgen tror jeg.. Har litt feber og skjelver... Så kanskje det er en kombinasjon som gjør at jeg er så dårlig i dag.

Har ikke vært kvalm et sekund med de to forrige, så kanskje jeg får igjen til gangs denne gangen...

Skrevet

Jeg er foresten 5+4 i dag..

Skrevet

Startet i uke 6, men kun kvalme og brekninger ikke oppkast. Er fremdeles plaga, men går veldig opp og ned fra dag til dag.

Skrevet

Jeg begynte å bli kvalm i uke 5 allerede.. og det varte til uke 13.. hver eneste dag, veldig slitsomt!

Skrevet

Begynte uke 7, og har det enda. Er straks 10 uker

Skrevet

har vært litt småkvalm i en uke (er i uke 6+1) idag brukte jeg over 1 time på frokosten og spydde rett etterpå... heh.... men tar det med godt mot! det er en grunn til jeg er dårlig:) en spire:)

Skrevet

takk for så mange svar;) ser d er veldig fra person til person. jeg er nå 6 uker på vei og er enda ikke dårlig;) litt uvel til tider men kan ikke kalle d ille;>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...