Endeligmamma<3 Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Hei Ebbe Jeg er spent på å høre om hvordan det går med nytt forsøk på kort regime...er du i gang? Jeg begynner snart på sprøyter nå og da føler jeg at det nærmer seg litt:) Men TR vil ikke komme....håper den kommer før 2. juni (sprøytestart)! Varme klemmer
caramello Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Heisann:-) Hvordan går det med deg? Har du fått mensen sånn at du er i rute til sprøytestart 2 juni?:-) Jeg fikk mensen i dag så imorgen begynner jeg på gonal-f..er kjempe spent:-) Jeg skal ringe haugesund imorgen for å få vite videre datoer:-)...det er godt å være igang igjen:-):-) Nå er det "bare" å finne frem de positive forhåpningene.. igjen... å håpe håpe håpe at vi begge får gode resultater denne omgangen:-) Vet du når du skal til haugesund for uttak og innsett? Sånn det ligger an nå er vi vel ganske likt i løypa denne omgangen og:-) klem
Endeligmamma<3 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Å så gøy å høre...kan se ut som det blir samme uke igjen da! :-) Jepp TR dukket opp den heldigvis, så da er det sprøytestart i morgen...jippii!! Ja, vi får hente fram positive tanker nå! Vi vet ikke datoer før etter UL, men det blir i uke 24 da:)
caramello Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Heisann...har vært litt vekke fra forumet her...går litt opp og ned med meg..Kommer liksom ikke helt opp igjen etter sist forsøk:( Men nå er jeg igang med nytt forsøk og nye muligheter:-):-)..må tenke fremover:-) Så bra at mensen kom til slutt,så du fikk komme igang med sprøytene:) Jeg såg du hadde laget en ny tråd til uke 24 så jeg slengte meg bare på der jeg og:-) Ønsker deg masse lykke til på ul imorgen:-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå