Guri Malla har to små Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Får så mange bra tips her inne så tenkte jeg skulle dele hva jeg har gjort for å gå ned i vekt etter siste fødsel. Fødte i februar og er nå i matchvekt -Hev meg på 30 day shred- bølgen, er nå på dag 25! -Kjøpte like greit 30 days kur både til mage og rumpe / lår (tabletter på Vita, vært flere som har brukt det her inne og vært fornøyd) -Spiser hver 3-4 time, og INGENTING i mellom måltidene. Spiser enten to knekkebrød eller en brødskive, og gjerne et par måltider uten karbohydrater også, som salat til middag eller bare middag uten poteter / ris / pasta og smoothie til kveldsmat. Er ikke sulten noen gang, men vekta tusler nedover ca 500- 700 gram i uken Har ikke følt at jeg har slanket meg, men merker at jeg har blitt endel bedre trent da!
Gjest thricane Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 så bra å høre:) grattis jeg kom meg aldri ned i vekt med "normalt" kosthold hver 3-4 time, sunn mat i små porsjoner. gikk tur ofte også + pilates og eget program på wii jeg bruker herbalife til å erstatte to måltider hver dag, spiser lunsj og middag som vanlig, og tar en proteinbar om kvelden. da gikk jeg ned siste biten, kommer til å bruke produktene for å holde vekten også. magen er så utrolig mye bedre nå som jeg ikke spiser brød og bruker mest soyamelk i stedet for kumelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå