Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Vi var en gjeng på byen, tok det rolig, kun et par drinker. Vi bestemte oss for å stikke hjem til oss på nachspill, tok et par pils. så gikk mannen å la seg. vi andre ble sittende litt til. Etterhvert tenkte jeg at jeg måtte få liv i mannen, og går inn på soverommet for å vekke han. jeg elger meg litt innpå, stikker hånda ned i bokseren, men han er ikke få liv i.... jeg ligger litt på senga, og lurer på om jeg skal gå ned igjen til de andre, eller bare sove jeg også. Så kommer ei venninne inn til meg, og hopper opp i senga. Jeg blir jo litt satt ut, men tenker at ho bare vil si hade. Så uten forvarsel legger ho hånda si på hofta mi, og den glir rett ned mellom beina mine. Jeg blir først helt stiv, og stirre litt hjelpesløs på mannen min.... som fortsatt sover. Venninna mi lirker hånda under trusa og får fingeren fort inn mellom leppene, og jeg er gjenomvåt før hun finner klitoris. Jeg klarer ikke si nei og lar henne få fritt spillerom der nede, HIMMELSK!!! Rett før je g eksploderer ser jeg at mannen er våken, og klar til å bestige meg. Min beste natt ever! (desverre skjedde dette bare inni hodet mitt.......)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 ler! det er morsomt at mange ikke kommer til å lese siste linje... og si "ååå forumtroll"
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Hehe, dette ble veldig novelle.no Tror også visse ting er best inne i hodet.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Ha ha ha ha ha! Ler rått =) Og kjenner at jeg ble en smule opphisset =) ha ha
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Tenk om du hadde skrevet at det var en mann som kom inn i stedet for venninnen din , da hadde du nok fått høre det! Du drømmer om UTROSKAP! Plutselig var ikke fantasien så søt likevel?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Å gud, jeg også! Men kunne klart meg uten den mannen som skulle bestige da heller litt mere juicy detaljer om dere Hahaha..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Søt var den ikke uansett! Og det var ikke en fantasi, det var en drøm =) Og mannen fikk seg en kjapp en på morran, fordi jeg var sprengkåt når jeg våket! =) Så alle er fornøyde her i huset! Hi
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Skulle ønske det skjedde litt spennende ting her i huset også!!!! (om det så bare var inni hodet mitt!)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Ha ha ha ha, morsomt innlegg =) Og litt pirrende ja.....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Fortell mer!!!!!!!!!!!!!!!!! ;o) Jeg er desperat og alene hjemme!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 Jeg hadde også en lignende drøm for litt siden. Men der endte det med at mannen min satte seg opp i knestående over venninna mi og sprutet sæden sin utover ansiktet og puppene hennes. Så befalte han meg å tørke opp, mens han gled inn i meg bakfra og pulte meg mens hun så på. Deretter la mannen meg over fanget sitt og ga meg ris på rumpa, og etterpå måtte jeg stå i skammekroken ganske lenge mens min mann og venninna mi satt der og kommenterte hvordan jeg så ut, at jeg var en slem og ulydig liten pike. Da hadde de kledd på seg, kun jeg var fortsatt splitter naken. Så skulle de gi meg et skikelig knull med fingrene sine, hun i rumpa mi og han i fitta. Jeg våknet med et kjempebrøl og vekket mannen min, som insisterte på at jeg skulle fortelle hva jeg hade drømt. Det endte med at han kommanderte meg opp på alle fire og så tok han meg i rumpa for første gang.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #16 Skrevet 28. mai 2010 æsj, 12.22 den var jo bare ekkel!!!! Hi var jo litt pirrende og morsom hvertfall!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #17 Skrevet 28. mai 2010 Beklager at mine drømmer ikke er pirrende nok for deg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #18 Skrevet 28. mai 2010 Det samme som skjer meg hver dag =) In real life.... =)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #20 Skrevet 28. mai 2010 Jeg vil bli med! Jeg vil være den tredje personen! Gjør hva som helst, både med deg og mannen din! Og dere kan få bruke meg på hvilken måte som helst. Jeg er fullt disponibel og overlatt til dere.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #21 Skrevet 28. mai 2010 Ingen kreative sjeler som sitter der ute og kjeder seg.... Vi vil ha en fotsettelse =)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #22 Skrevet 28. mai 2010 H ah aha ha ha ha ha ha ha =) Utrolig vittig, trodde du trollet jeg (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå