Gå til innhold

Gravid igjen etter MA uke 18 i februar :)

lania

Anbefalte innlegg

Siden jeg selv gransket sidene her for gladnyheter like etter MA'en min i februar, forteller jeg nå at jeg i morges fikk positiv test. Det er jo fryktelig tidlig og vi her inne veit bedre enn alle hvor galt det kan gå, men jeg kjenner meg overraskende glad. "Back on track", liksom. Og siden jeg selv var så opptatt av å finne ut hvor fort det gikk for andre: Vi ble rådet til å vente 2-3 sykluser. Etter to menstruasjoner (hvor første syklus var uten eggløsning) prøvde vi igjen. Jeg var helt sikker på at jeg var blitt gravid, for hadde så enormt ømme pupper og murring i magen, og til og med begynnende trifasisk mønster. Men testen var så blankt negativ man kan få den, og så fikk jeg mensen. Jeg lurer fortsatt på om det kanskje var en kjemisk graviditet, for temperaturene mine og humøret mitt spratt rundt i uka som fulgte, og det minnet om uka etter MA'en.

Nå i fjerde syklus gikk det imidlertid. Med alle forbehold om hvorvidt dette vil bli en frisk liten februarbaby, vil jeg allikevel si: Det gikk fort å bli gravid igjen etter MA'en :) Og for min del har det faktisk ikke gjort meg så urolig og trist jeg var redd for å bli. Mensen forrige måned, derimot, da jeg trodde jeg var blitt gravid, opplevdes helt grusom. Men denne nyheten gjør meg bare veldig positiv og optimistisk. Så får vi se hvordan det går :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...