Gå til innhold

Hormoner som løper løpsk??:-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått masse føflekker/fregner/pigmentflekker på ryggen, bena og armene. Noen andre som har opplevd dette?

Legen sier det er hormoner pga amming og svangerskap... Føler jeg kommer til å se ut som ei heil fregne til slutt! :P

Tips mottaes med takk:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på samme steder som deg, men i ansiktet. På neseryggen, kinnene og overleppa. Men dette kom men jeg var gravid. Og har ikke forsvunnet siden:( Smør deg med høy faktor og vær forsiktig med sola. Jeg bruker alltid faktor 30 i ansiktet hele året, faktor 50 på flekkene om sommeren. I tillegg har jeg caps om det er sterk sol og sitter aldri med ansiktet i solsteika... Hos noen forsvinner de av seg selv, mens hos andre ikke...

Skrevet

Og forresten, hudpleieren min trøster meg med at de stort sett alltid forsvinner når kvinner kommer i overgangsalderen, hehe, så jeg har da ihvertfall noe å glede meg over når den tid kommer;)

Skrevet

Jepp, tenkte det samme selv i går:-) Fikk mangen nye sist jeg gikk gravid, og nå dkker det stadig opp nye. (gravid igjen)

Kunne hatt verre "plager" så prøver å ikke irritere meg over det:-)

Skrevet

Hehe ja, da er det bare å glede seg til overgangsalderen!:P

Det er ikke fordi jeg er forfengelig de plager meg, syns bare føflekker er litt skummelt! Derfor hjelper det å høre at det ikke bare er meg:D Får bli høy faktor på solkremen i år da:D

Gjest thricane
Skrevet

jeg får ikke solbrun farge lengre, jeg får fregner. og sitter jeg i solen lenge, får jeg soleksem.

så farvel, o herlige sommerbrune farge, velkommen fregner og føflekker....blæææææ

Skrevet

Samme driten her.

Hadde den flotte fargen før.

Har ikke hørt om det med overgangsalder. Kult!

Så når alle andre sitter med brune leverflekker over hele fjeset fordi de faktisk har kunnet sole seg så kommer vi med glatt fin hud uten flekker fordi vi har unngått solen. Moahaha..

Før barn hadde jeg totalt tre føflekker.

Nå har jeg sikkert 20 på en arm bare. Forsvinner de og?

Skrevet

thricane: når eg las innlegget ditt, var eg nesten litt glad for at eg aldri har vore av den sommarbrune typen, dermed har eg ikkje noke å sakne;P

Men, så har eg ikkje fått pigmentflekkar heller då, i allefall ikkje som eg har oppdaga endå(får jo ikkje farge, så tar nok litt tid før eg oppdagar det).

Spørst korleis det går i haust/seinsommar, dersom eg blir gravid i juli...;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...