gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 jeg er GRAVID!!!!! ikke til å tru=O (ikke gått helt opp for meg ennå) jeg er såå utrolig glad!! jeg tok først en strimmel test i dag- positiv.. også tok jeg en CB og der stod det GRAVID!!! litt overrasket, forrige gang tok det 2-3pp og denne gang bare 1pp!!!! =D=D JUUUBLER!!! *smiler* gutten min skal bli storebror<3<3 JEG krysser fingre for dere andre som prøver, stå på vi sees inne på 1.tri... lykke til til dere!! sender babystøøøøv<3 ...for en hææærlig dag....
skiberta Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Gratulerer! Så fantastisk :-) Lykke til med svangerskapet!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 AA, saa herlig da!!! Gratulere saa masse! Nyt det saa godt du bare kan! Lykke til videre!
Lyst på nr3♥ Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 ÅÅhh gratulerer så masse!!!! Kjempeglad på dine vegne!! Kos deg masse med nurket i magen og tiden framover!!! Håper jeg kommer etter innen RIMELIG kort tid..! masse klemmer (og tar imot litt babystøv....!) hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Gratulerer såååå mye!! Kos deg og nyt graviditeten, både med og uten symptomer Lykke til Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå