4barn2010 Skrevet 28. mai 2010 #1 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei er 27 år, Gravid i 6 måned med barn nr 4, de 3 andre er født i Norge. Noen andre som skal føde iløpet av 2010 på Gran Canaria eller har født for den saks skyld? Mine 3 barn er født: 2001 Fredrikstad Sykehus. (Gutt) 51 cm 4060 g 5. Januar 9 dager før termin vannet tatt pga åpning 2004 Akerhus universitetssykehus (Gutt) 50 cm 3350 g 5. juni 9 dager før termin vannet tatt pga åpning 2008 Akershus universitetssykehus (Jente) 52 cm 3550 g 24. November 4 uker før termin, fødsel satt igang pga av åpnning samt frykt for stor baby om jeg gikk fullt ut. Alle 3 er født uten smertelindrende, alle er satt igang med variert "behandling" de to første gikk fort og greit, nr 3 satt fast litt. Med de to første visste jeg ikke kjønn, med nr 3 ba jeg om å få bite det og denne gangen ba jeg også om å få vite det. Dette barnet kommer til å blir født på Materno Infantile Las Palmas, Gran Canaria, terminen er den 28 september, det blir ennå ei prinsesse. Fler som er unge mødre til "mange" barn??? Mvh Linda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141906420-gran-canaria-termin-i-september-noen-fler-eller-som-har-f%C3%B8dt-her-p%C3%A5-gc/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå