Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Her i byen går det an. Men da må det forhåndsbestilles, altså avtale med sentralen. Så prøv å ringe du og spør.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Har du ikke råd til taxi, så tar du ikke taxi! Det er ingen menneskerett å bli kjørt hit og dit! Hadde jeg vært sjåfør og fått beskjed på slutten av turen at du ikke kunne betale hadde jeg blitt sur og anmeldt deg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Djiises - det virker jo som hun prøver å finne ut av dette FØR hun tar taxi! Selvfølgelig ville man blitt irritert hvis det viste seg at passasjeren ikke kunne betale etter endt tur! Kom med noe nytt...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Det KAN være andre grunner enn at HI er lat, vet du? Vet f.eks at mange sliter med frikort o.s.v. nå om dagene, og hvis hun da er syk, men ikke fått frikort, har ikke råd til å betale selv o.s.v. så er det god grunn det til å forhøre seg om faktura. Kortet kan ha streiket? Bilen er kaputt uten muligheter for annen transport? SKJERP DEG 08:25! Må da klare å bruke hodet ditt bittelitt selv, vel? Hilsen første nn og tidligere taxisjåfør.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Nei søren heller, det er IKKE jeg som skal skjerpe meg når dere luksusdyrene her inne skal ha alt mulig på faktura fordi dere tror det betyr at dere slipper å betale. Det er direkte skummelt at folk som ikke viser noen vilje til å ta vare på seg selv, økonomisk, skal ha barn. Tenk på hva disse barna lærer. "andre folk skal jobbe for meg, selv om jeg ikke kan betale dem" Den holdninga der er provoserende. Hadde dere jobbet (haha, utenkelig for sånne folk, vel...) og fått beskjed om at "oi, jeg kan visst ikke betale deg. Men betaler senere en gang" fra sjefen, da hadde det blitt ramaskrik tenker jeg.. 8:25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå