zion... Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Vurdere å kalle tvillinguttene mine for Jacob og Josef....hva syns dere? Evt noen andre navneforslag?
Gjest ->>- Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jacob er pent, Josef er greit nok. I kombinasjon blir det voldsomt bibelsk - altså, man trekker fort assosiasjoner til bibelhistorien og jeg ville undret litt på om dere tilhørte noe slags snodig sekt. Det er sikkert bare fordi Josef på norsk er såpass lite brukt og så sterkt knyttet opp mot juleevangeliet.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Jackob er kjempe fint, men Josef synes jeg helt ærlig ikke noe om. Er da så mange andre fine guttenavn på J.
serin@ Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Veeeeldig bibelsk! Synes egentlig begge navnene er fine i seg selv, men blir litt mye sammen i mine ører.
Tigerpote Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Begge navnene er veldig pene, men signerer pila.
prebs Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Jacob er et av mine favorittnavn, Josef liker jeg ikke. Jacob og Johannes Jacob og Jørgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå