Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hei, jeg lurer på om det er et krav til utdannelse som helsesekretær for å jobbe som sekretær på helsestasjon? Jeg har 3-årig helseutdannelse fra høgskolen, men kunne veldig tenke meg å jobbe som sekretær. Må jeg begynne helt på nytt igjen da med skolegang? Eller kan det telle at man har noe sekretærerfaring fra andre jobber? Setter pris på svar!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Tror du trygt kan søke. De sekretærene jeg kjenner til på helsestasjoner har ikke alle relevant utdannelse!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Åå så fint å høre! Sjansen er vel kanskje liten da for jeg forstår det sånn at det allerede er få sekretærstillinger og da er det vel beit om dem og de med sekretærutdannelse står vel sterkere. Men jeg skal iallefall søke da! Hadde håpet å slippe å ta mer utdannelse. Takk for svar og håper du har rett
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Dytter litt..flere som vet noe om dette eller har erfaringer selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå