Gå til innhold

Reisetrille til 3 mnd gammel baby. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Vi ønsker å finne en lett reisetrille som vi kan ha med på ferien nå i sommer. Har til vanlig Emmaljunga Duo Edge, og jeg syns den blir for tung og stor og ta med. Vi ønsker en trille som ikke er altfor dyr, men samtidig en trille som virker trygg og stabil. Ryggen må kunne tas ned i sovestilling, og vi ønsker å kunne ha en softbag i trillen nå i sommer ettersom hun er så liten enda.

Noen som har tips om hvilken trille som kan dekke våre behov? :-)

Fortsetter under...

Sjekk ut baby travel BANGKOK, på Barnas Hus. Den ligner veldig på Carena easy, men har en mye bedre kalesje også synes jeg den ser penere ut. Ryggen får du helt ned, men ville ikke hatt noen softbag oppi jeg da. du får slått opp fotståtten opp mot frontbøylen slik at vogna blir som en "bag". I tillegg er d mulig å kjøpe spedbarnsinnlegg til reisetriller på barns hus ;) vogna koster vel 999,- og finnes i brun, svart eller lille - alle på svart ramme.

God plass under vogna også - noe som er litt kjekt ;)

har peg perego sin trille, som er stabil og robust. koster rundt 3000kr, men er verdt hver krone. Ryggen kan tas helt ned, kallesjen kan dras ned foran for å skjerme for sola og teutonias softbag passer perfekt. Har brukt vår fra minsten var 2 uker og er fortsatt i bruk nå 2 år etter. enkel å slå opp og ned og tar liten plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...