Annie90 Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg lurer veldig på om noen her har opplevd noe av det samme som meg. Min samboer har forandret seg veldig den siste tiden, jeg er 11+2 og har visst det siden uke 7. Det virker rett og slett som om han har fått noen av "plagene" i steden for meg! Han er helt utslitt etter en helt ok dag på jobben, han er veldig irritert og gretten, men kan være blid to minutter senere. Jeg føler at jeg mister litt kontakten med han, snakker mindre om ting enn før. Jeg er jo bekymret selvfølgelig, er jo redd han ikke vil ha barnet, selv om han har fortalt meg siden vi ble sammen at han ønsket seg barn en gang, og sier han gleder seg voldsomt. Noen som har menn i huset som har forandret seg under svangerskapet, evt om dette går over?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 29. mai 2010 #2 Skrevet 29. mai 2010 hei hei. det samme skjedde med mannen min , jeg er nå i 3 trimester og har vært null svimmel null kvalm ..ingen plager utenom bekkenløsning . Men mannen har vært veeeeldig svimmel , veldig kvalm, ingen apetitt enkelte dager ...syns det er litt morsomt. Syns de også skal få lide litt ..selv om det bare er liiiitt hihi klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå