WildPrincess Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Noen som har noen anbefalinger. Til nå heller vi veldig mot en relativt ny Ford Galaxy, noen som har noen erfaringer??
Knøttefrøken Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 har sett på akkurat samme bil, og jeg må bare si at den bilen er helt fenomenal. Skulle det blitt noe annet måtte det blitt en caravelle isåfall, men da må du legge på enda noen hundre tusen
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Har nettopp kjøpt meg "ny" Chrysler Grand Voyager til hyggelige svenske priser =P Skal gå helt greit å få plass til barnevogn bak der, og også god plass i alle setene(Vi måtte ha plass til 5 barneseter). Venninna mi kjøpte en Chevrolet 7-seter, også den med god plass. Begge bilene er glad i bensing da...=P Mange 7-setere er jo laget slik at de to bakerste er veldig smale og trange samt at det blir omtrent 0 plass bak der igjen om de er oppe.
WildPrincess Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 Ja den som kunne ha handlet bil til svenske priser pokker ta norske avgifter... de kunne ha vært litt snillere
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Veldig greit. Selger den norske bilen, så kan vi bruke halvparten av pengene på å kjøpe 2 "nye" svenske biler =D Me like! Aldri brydd meg noe særlig om biler, men nå synes til og med jeg det var morro å se på bil...
sannamin* Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Vi har hatt en renault espace 7 seter i 2 år. Fornøyd! :)Stor bil og masse plass. 2.2 dci.
It's all about me Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Vi var i samme tenkeboksen for noen mnd siden. Begynte ferden rundt en Galaxy og trodde deet ville bli den. Så oppdaget vi Volvo XC 90 og kjøpte nesten en slik, men den ble tatt forran nesa våres. Tilslutt endte vi på Ford S-Max da denne har alle fordelene til Galaxy, men er mye finere. Kjøpte en sporty en med 160 hk og sprek farge og angrer ikke på sluttvalget.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Vi har også Ford s-max og er storfornøyd. Kjempe plass!
WildPrincess Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2010 Volovoen så jo veldig fin ut... men det er nok litt for dyr, SMax'en er fin den ja men vi ønsker den ekstra takhøyden Galaxy'en gir oss. Vi var ute og prøvekjørte en S Max i dag og likte den godt men er usikker på om plassen er i bagasjerommet er stor nok for oss. Hadde de bare lagt til 15cm til så hadde mye vært gjort Har selvfølgelig en "kembo" barnevogn Emmajungla Edge duo.. og skulle så gjerne ha hatt plass til den + 6 unger Men mulig eneste alternativet da er en VW Caravelle eller noe i den duren???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå