KruseKnallkul Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har forstått det slik at flere her har vært på dette hotellet, og jeg lurer da på om dere kunne svare meg på noen spørsmål. Vi drar dit med barna i to uker, eldste på fire og yngste på åtte måneder. Hvordan ligger hotellet til, shoppingmuligheter i nærheten? Eller er det lite utenfor hotellets inngjærdinger? Gubben er litt rastløs og liker trille turer i handlegater osv. Jeg tar med middagsglass, morsmelkerstatning og vannkoker. Får jeg kjøpt bleier i nærheten av hotellet? Forresten så jeg at det finnes grøt på glass, noen erfaringer dere? Det sto at aircondition er sentralstyrt, noen som opplevde det som for varmt på rommet? Det er 6 km til Side om jeg har forstått det rett. Er der shoppingmuligheter? En fin by? Noen som gikk dit, altså hvor lang tid tok det ca å gå dit? Var stranden fin? Håper noen tar seg tid til å svare:)
baby nr 3:) Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Hotellet har flere butikker, men om de selger grøt og bleier er jeg ikke sikker på. Var gravid da vi var der i fjor, så la ikke merke til slike ting Så ingen butikker rett ved siden av hotellet dessverre. Tror det kan bli langt å spasere til selve Side, vi tok drosje, kosta ikke mange kronene. Side er en koselig liten by, mye jalla butikker etter min smak, men det er vel sånn det bruker å være i syden-land Var aldri verken for varmt eller kaldt på rommet. Stranden var veldig fin, men det er nye bølger i havet, umulig for de minste å bade uten voksne.
Piken på landet Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Vi har vært på Pegasus Royal, men det er jo det samme området så jeg svarer likevel :-) Det er dårlig med shoppingmuligheter utenfor hotellets inngjerding ja. Vi var faktisk ikke utenfor hotellområdet den uken vi var der, men siden dere skal være to uker vil dere nok ha behov for det. Som sagt over her, så var der butikker på hotellene, men er også usikker på bleier og grøt.... Når vi var der, så virket ikke aircondition. Vi ga beskje og ga beskjed, og de var og Liksom fikset den, men den kjølte ingenting. Vi var der i midten av oktober så det gikk greit, men jeg har vel mine mistanker om at de egentlig bevisst hadde slått av kjølingen. Aircondition er veldig dyrt. Stranden var veldig fin syns jeg. Viss en bare flyttet litt på solstolen så fikk vi tilsnakk av vakter, hehe. De skulle stå snorbeint :-) Veldig ryddig og renslig strand. Vaktene passet til og med på at damene hadde bikinioverdel på seg! Var visst ikke lov å være toppløs der. Når vi var der var ikke bølgene store. Det gikk helt fint at 1,5 åringer vasset i vannkanten uten oss i umiddelbar nærhet.
Gjest MMJ Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Åååååå, kan dere ikke fortelle mere?!?? Vi reiser dit 5. juni... og jeg er så nervøs som bare søren!!!!! Har hørt om disse laaange matkøene og mat som smakte pyton, er det sant? Snakka med ei i dag, hun hadde vært der 4 ganger og skrøøøøt av det, så det beroliget meg litt da... men.... Håper ikke det er KAOS der når vi skal der altså
Gjest MMJ Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Er is gratis? Og hva slags valuta har de? Er det Euro? Ja, banken vet nok dette... men spør likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå