FJELLMAMMA Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg ønsker med dette å fortelle dere sliterne her inne at det nytter. i 2004, bestemte vi oss for å få det siste barnet. men det skulle ikke gå så lett som de før. Etter 2 år med prøving søkte vi hjelp og jeg ble hjemsendt med diagnosen PCOS. Fikk av den legen også beskjed om at vi hadde barn fra før og sto langt bak i køen for å få hjelp. Derfor søkte vi hjelp i utlandet. Men ingenting skulle hjelpe...... til jul i 2009 bestemte vi oss for at nok , var nok! Påsken 2010 ble jeg syk og dro til lege. Oppkast, svimmelhet og dårlig allmenntilstand. Blodprøver ble tatt og de vurderte innleggelse. men så kom det en smilende lege å ba meg sette meg." Ingenting er galt med deg" sa han. Jeg kjente jeg ble irritert, for jeg var så dårlig..... " Du er bare gravid " sa han. Nå er jeg straks 14 uker gravid, formen er fortsatt elendig. MEN VI KLARTE DET TIL SLUTT!!!!! - sitter også igjen med over 200 pergotime, og masse metformin. ( surt å kaste det også.....for jeg arbeidet for å få denne hjelpen) men nå skal ikke vi ha flere, så de for nok være et minne.....eller kanskje noen har resept, som kan få mine en gang??
White*Angel Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Så bra dere fikk det til, til slutt=) Venter på innkalling til samtale der jeg skal få pergotime. Men her er det lang ventetid. 3-4 mnd! Jeg har ventet lenge nok synes jeg pp 30 nå.... 200 mg eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå