lucky.nr.4 Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 da var man nådd uke 26 og det er bare 16 uker til termin, og ca 10 uker til "forventet" nedkomst... tiden flyr og jeg kjenner at tiden som er igjen er knapp.. har mange ting vi skulle ha gjort unna før neste mann kommer.. Hvordan står det til med resten av dere damer? noen plager? tanker? vekt osv, dere vil dele? her har alt stått stille.. har fått kul på magen for en god del uker siden, men vekta går fortsatt tilbake, men jeg klager ikke på dette.. har litt å "tære" på.. spiren er livlig og sterk, og vi koser oss med spark og stryk fra magen De andre barna synes det er stas nå som også de kjenner de livlige sparkene og ser at mammas mage "danser".. hadde vært koselig å hørt hvordan det står til med resten av dere der ute =)
høstbarn:) Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Hei:) Du er kommet lengre enn meg, jeg er 21 uker. Jeg har vært fryktelig kvalm i begynnelsen, og det var helt forferdelig. I tillegg har jeg kronisk bekkenleddsyndrom etter første svangerskap for 3 år siden. Så jeg er per definisjon syk uten å være gravid, sykere nå. Men tiden går likevel mye fortere nå når kvalmen er over. Selv om jeg er avhengig av krykker/må nok begynne med rullestolen nå også. Synes det er kjipt å har så store gangvansker, føler meg seriøst beglodd ute blant folk. Nesten sånn at jeg kvier meg til å dra til byen:( Men alt i alt går det kjempebra med den lille, og 3 åringen gleder seg til å bli storebror:) Mannen min elsker jeg dypt og inderlig for det meste, men enkelte dager er han utrolig irriterende. Litt tynnslitt innimellom med lite energi:) Utrolig heldig du som har nummer 4 på vei. Jeg synes det er et under med 2, med tanke på helsen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå