trillelille Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Tenkte å overraske kjæresten med en tur i juni. bare en weekend eller noe. Men hvor? Vi bor på østlandet, bør være tilgjengelig med bil. Ikke noe lenger enn Sverige.... Eller her i landet Håper på masse tips! Fint om det er noe artig å gjøre der
Mom2Two Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes Åsgardsstrand er utrolig vakkert og fint! Ikke minst er det en stor opplevelse å føle at man "går rundt i et Munch-maleri". Mange av motivene hans er jo derfra. Vakkert sted. Fint hotel ved sjøen der, men jeg husker ikke hva det heter. Be om havutsikt! God mat var det også.
trillelille Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2010 Det så utrolig fint ut! Men det var ikke noe ledig den aktuelle helgen dessverre Skal huske på det til en annen gang, takk for tips! Flere som har forslag?
Hopptetussa90 Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Siden dere bor på østlandet har dere vel kanskje allerede prøvd ut Göteborg? Var der i jula. Skulle opereres da jeg var der så fikk ikke sett så mye. Kunne absolutt tenkt meg en tur tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå