Gå til innhold

Engangsbind er for late kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøybind er billig, det er bra for biffgardinene, lommeboken og miljøet. Kvaliteten er kjempebra og for deg som blør mye så kommer nå også Tena Lady i tøyversjon - også kalt: Tøyna Lady.

Bindene puster godt istedefor de klamme, ekle engangsbindene. Og for den sjenerte og som synes det er litt flaut med mensen så kommer tøybindene også i pakninger merket "Tante Rød". Disse kan bestilles på nett og sendes i umerket konvolutt. Du kan på samme nettside designe dine egne tøybindmønster og for den glemsomme så fins det tøybind merket med ukedagene slik at du ikke glemmer å ta tøybindet på riktig dag og du vil spare penger på å slippe å kjøpe kalander.

Er det noen grunn (bortsett fra latskap) til at dere bruker engangsbind? Tøybindene vaskes tross alt i vaskemaskin ( til dere late), så hva er problemet?

Er dere LATE, spurte jeg?!

Velkommen til: jegerikkelatogharmensen.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahhaha... Jeg døøøør :D Dagens!!!!

Skrevet

Nåh! Jeg håper du bruker tøybind ellers vil du ikke dø av latter, men av latskap!

HI

Skrevet

Hehe.. Denne lo jeg godt av. Selv om jeg foretrekker både bleier og bind av tøy.

Skrevet

Haha dødsbra!

Kanskje ejg skal lage ett innlegg om at engangs tamponger også er for de late og de som driter i miljøet.

At alle skulle brukt menskopp:p

Skrevet

Vi liker deg også!

Hilsen HI @tøybindmafiaen

Skrevet

Tøy er best! Ja!!

HI

Skrevet

Njæææ.. Har fremdeles gåsehud fra når jeg leste på et forum om ei som hadde fyllt koppen til randen... Holder meg til tøybind jeg;-)

Skrevet

Må ikke drite i miljøet- da blir det så ækkelt ¨å gå tur!!

Skrevet

Kan i samme stund, nå som jeg har dere her, også anbefale tøykondomen. Den er av fint merinoull slik at den ikke skal begynne å lukte. Den er av god kvalitet og lekker minimalt, den er enkel å tre på og ta av. Den kan klø litt, men man må lide for kvalitet og for å forhindre latskap.

Tøykondomen er for deg som ikke er lat og som tåler en støyt!

HI

Skrevet

hohohoho, ser ut som noen ble inspirert av det lille innlegget mitt på "late tøybleiekjerring-innlegget"

Skrevet

HAHA! Må si jeg lo godt av denne, dagens! :-)

Skrevet

Nope. Dette har vært på markedet lenge. Du må nok følge bedre med. Kan lønne seg å trø ut av vaskekjelleren nå og da

HI

Skrevet

HAHHAA, jeg ler så jeg pisser meg ut. Jeg trenger en tøybleie fort som faan!! HAHAHA.

Skrevet

Gooood idé... Jeg har lenge brukt sauetarmer, men det er jo litt tungvindt å slakte hver gang det suser i serken (som er håndvevd av økologisk hamp). Nå skal jeg heller strikke og tove alpakkakondomer!

Skrevet

Veldig bra! Flott med kreativitet og initiativ fra allmuen

HI

Skrevet

Kommer med posten i nærmeste fremtid

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...