Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Tøybind er billig, det er bra for biffgardinene, lommeboken og miljøet. Kvaliteten er kjempebra og for deg som blør mye så kommer nå også Tena Lady i tøyversjon - også kalt: Tøyna Lady. Bindene puster godt istedefor de klamme, ekle engangsbindene. Og for den sjenerte og som synes det er litt flaut med mensen så kommer tøybindene også i pakninger merket "Tante Rød". Disse kan bestilles på nett og sendes i umerket konvolutt. Du kan på samme nettside designe dine egne tøybindmønster og for den glemsomme så fins det tøybind merket med ukedagene slik at du ikke glemmer å ta tøybindet på riktig dag og du vil spare penger på å slippe å kjøpe kalander. Er det noen grunn (bortsett fra latskap) til at dere bruker engangsbind? Tøybindene vaskes tross alt i vaskemaskin ( til dere late), så hva er problemet? Er dere LATE, spurte jeg?! Velkommen til: jegerikkelatogharmensen.com
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Nåh! Jeg håper du bruker tøybind ellers vil du ikke dø av latter, men av latskap! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Hehe.. Denne lo jeg godt av. Selv om jeg foretrekker både bleier og bind av tøy.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Haha dødsbra! Kanskje ejg skal lage ett innlegg om at engangs tamponger også er for de late og de som driter i miljøet. At alle skulle brukt menskopp:p
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Vi liker deg også! Hilsen HI @tøybindmafiaen
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 Njæææ.. Har fremdeles gåsehud fra når jeg leste på et forum om ei som hadde fyllt koppen til randen... Holder meg til tøybind jeg;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #12 Skrevet 27. mai 2010 Må ikke drite i miljøet- da blir det så ækkelt ¨å gå tur!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #13 Skrevet 27. mai 2010 Kan i samme stund, nå som jeg har dere her, også anbefale tøykondomen. Den er av fint merinoull slik at den ikke skal begynne å lukte. Den er av god kvalitet og lekker minimalt, den er enkel å tre på og ta av. Den kan klø litt, men man må lide for kvalitet og for å forhindre latskap. Tøykondomen er for deg som ikke er lat og som tåler en støyt! HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #14 Skrevet 27. mai 2010 hohohoho, ser ut som noen ble inspirert av det lille innlegget mitt på "late tøybleiekjerring-innlegget"
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #15 Skrevet 27. mai 2010 HAHA! Må si jeg lo godt av denne, dagens! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #17 Skrevet 27. mai 2010 Nope. Dette har vært på markedet lenge. Du må nok følge bedre med. Kan lønne seg å trø ut av vaskekjelleren nå og da HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #18 Skrevet 27. mai 2010 HAHHAA, jeg ler så jeg pisser meg ut. Jeg trenger en tøybleie fort som faan!! HAHAHA.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #19 Skrevet 27. mai 2010 Gooood idé... Jeg har lenge brukt sauetarmer, men det er jo litt tungvindt å slakte hver gang det suser i serken (som er håndvevd av økologisk hamp). Nå skal jeg heller strikke og tove alpakkakondomer!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #20 Skrevet 27. mai 2010 Veldig bra! Flott med kreativitet og initiativ fra allmuen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå