Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #26 Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes det er et flott og viktig yrke å være lærer.Har selv i min oppvekst og utdanning hatt flere kjempe gode lærere.Syns det bare er tåpelig av folk å kritisere å mene at lærere har så mange goder andre her i dette rikmanns landet ikke har. Til å ha en utdannelse på minimum 4 år og bære et så stort ansvar for den undervisningen,utviklingen og kontakten dere har med våre barn, synes jeg også dere kunne vært lønnet bedre.Det finnes alltid noen mennesker som er avhengig av å kritisere andre og finne "feil" og komme med lite hensiktsmessige beskyldninger.Synes du forklarte deg arbeidstiden din godt jeg!Rart at folk fortsatt er kranglete?Hva er nå poenget med det? Stå på! Dere gjør en av sammfunnets viktigse jobber med barna våres! Takk
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #27 Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk for fine ord:) Heldigvis har de fleste foreldre jeg har møtt i min karriere vært at samme oppfatning og jeg blir like glad hver gang de gir uttrykk for det. Det er alltid så oppløftende med slike tilbakemeldinger:)
-Hengebuksvinet- Skrevet 28. mai 2010 #28 Skrevet 28. mai 2010 Noen tusen elever dere, altså? Og en uryddig ledelse som ikke følger opp arbeidstidsavtaler osv? Høres veldig sannsynlig ut... (Og spes at det var en hardtarbeidende sykepleier som havnet i jobben din)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå