Gå til innhold

Dere med AAP.... Ang utbetaling i sommer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplegget med nav går ut 30.juni Starter på igjen når skolen starter ca 18 august. Får jeg penger i mellomtiden? Hva krysser man på meldekortet der det spørres om du har deltatt på avtalt aktivitet etc? Håper da virkelig at jeg får noe utbetalt i sommer fordi jeg ikke går skole i juli måned...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på denne linken ;)

http://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/Arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger/217397.cms

"Hvis du ikke har avtalt aktivitet med NAV, skal du også svare nei. Formålet med spørsmålet er å fange opp behov for endringer i aktivitetsplanen din. "

Du vil få utbetalinger så lenge du har vedtak og følger din plan. I et utdanningsløp vil det alltid være friperioder, og da vil disse være en del av planen din. :)

Skrevet

Jeg har vært i dialog med saksbehandleren min angående dette nå også - fordi jeg hadde siste eksamen 18 mai - og har foreløpig ikke ny studieplass.

Jeg har fått beskjed om å fortsette med å sende inn meldekort slik jeg har gjort i hele år - INKLUDERT I FERIE!!

Fikk grei beskjed om at jeg for all del IKKE måtte krysse av at jeg har ferie - for da taper jeg penger jeg har rett på - og det gjelder så og si alle som er på AAP.

Vi får tross alt ikke feriepenger av AAP, så vanlige utbetalinger skal erstatte det.

Skrevet

Ok, da krysser jeg av som jeg pleier :) Tusen takk fro svar dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...