Gå til innhold

dyppe smokken i malt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørte ei venninne hadde dyppet smokken til jenta si i malt... lillegutt har vondt i magen og er litt hard..kan jeg dyppe smokken i litt malt for rask virkning eller må det blandes ut i melka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 uker... dattera til venninna mi er 10uker

Skrevet

han får bare mme eller mm??jeg hadde gjort det om han fikk mme hvertfall...:)

Skrevet

han får bare mme ja.... prøver jeg da...han roet seg på armen min nå så drøyer litt:) takk for svar:)

Skrevet

vet om fler som gir mme som har dyppet smokken i malt...:)) lykke til :)

Skrevet

Vi gjorde det med knerten når han var mindre. Det var som ren magi, kunne gå fra hylskrik til helt rolig. Er vel det søte i malten som gir umiddelbar smertelindring (som sukkervann), og det hadde også langsiktig virkning på at han ble bedre i magen.

Hadde ikke mye på av gangen, bare litt på tuppen. Og om han hadde fått malt på smukken noen ganger, lot jeg være å ha malt i melka.

Skrevet

ja da skal jeg jaggu teste det ut ved neste omgang skrik. Han har mye vondt i magen,i dag tror jeg han har vært hard i magen. Det som kom ut i sted var hardt i allefall.

Men han får en halv flat tskje i hver flaske melk, men likevel blir han hard.. kan jeg øke mengde malt da? syns liksom det er nok jeg da? vet om andre som bare gir litt i et par flasker i løpet av døgnet,men da blir han kjempe hard, han er nødt til å ha i hver flaske..

Skrevet

Hei, gutten min er 3 uker. Gir kun MME. Har vært forferdelig hard i magen, bæsjet små harde klumper. I sammråd med helsesøster begynte vi med NAN H.A 1 hypoallergen og økte maltmengdem med en halv spiseskje på 90ml. Nå får gutten avføring ca hver dag. Dyppet også smukken i litt malt først,men det fungerte ikke noe særlig for oss.

Skrevet

brukte Ha1 før.. han ble ammet og fikk kun MM de første to ukene, men etter det gikk vi over på MME. han får en halv spiseskje i hver flaske på 120ml. funker greit sånn, han bæsjer hver dag.

dyppet smokken i malt i går, det funket veldig fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...