MammaTilToTette + spire Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Som regel ikke,men etter å ha mistet noen ganger synes jeg det var veldig godt å ha han med sist gang:)
lille_Harepus Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 ja, her har mannen vært med på alle kontroller. Har ett risiko-svangerskap så har vell blitt 7 innvendige ultralyder så langt-
mamiladi Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Ja :-) det er ingenting å være redd for. All fokus vil jo være på skjermen så en glemmer at en sitter der. Det er en bitteliten en som er stjernen i showet for å si det sånn :-)
Pinklady og Amalie Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Min mann har vært med på det en gang denne gang og en gang forrige gang. Syns det var helt greit jeg.
Christine209 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Var med 3 av 4 ganger. Ene gangen var han i utlandet så kunne ikke bli med. Han sto jo selvfølgelig vedsiden av hodet mitt, så sto ikke å glante liksom:p
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Jeg tar mine innvendige UL paa jobben, saa mannen min er aldri til stede da (hvertfall ikke saa langt.) Men det synes jeg er synd, rett og slett! Vil gjerne ha han med paa hvert minste lille steg vi tar i vente paa en spire, som er mitt tilfelle. Han er da minst like spent som meg selv, saa jeg skulle virkelig oenske han kunne bli med!
Flippflapp Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 ja han ar med i usa,men der er de også veldig diskre. ingen forbøyler og et sån tepper over hele underlivet så det var ikke sjangs å se noe for noen annen en legen:)
Erle79 Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Innvendig - utvendig - klart det! Det er jo en like stor opplevelse for ham å se et bankende hjerte, pluss at det har vært uvurderlig støtte å ha ham der de gangene jeg har fått beskjed om at hjertet ikke slår lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå