Gjest Sauen og ungene Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 herreguuud så grusomt det var, haha... Fikk jo forberede meg etter å ha trukket oppgave, og etter å ha skrevet det jeg klarte å vri ut av hodet mitt ble jeg egentlig bare sittende og stirre i veggen. Var nok rød som en tomat, og hadde så jernteppe at jeg ikke visste hva jeg het selv engang. Kom inn på eksamen, og var fryktelig nervøs siden det var muntlig engelsk. Ikke nok med å måtte presentere prosjekter og huske hva pensum egentlig handlet om, måtte i tillegg si det på engelsk... Men siden jeg hadde hyggelige sensorer gikk det ganske greit egentlig. Fikk litt hjernteppe og var usikker på noen ting, og det dro meg ned til en 4'er. Men alt i alt superfornøyd med meg selv=) vil absolutt ikke anbefale noen å ta allmenn påbygg mens de er hjemmeværende, har gått med konstant dårlig samvittighet ovenfor både pensum og ungene i laaang tid... =P Blir godt å begynne på høyskole, og få 8 timers konsentrasjon uten avbrytelser hver dag=) Er vel flere som har hatt muntlige eksamener i dag, hvordan gikk det med dere?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer! Du har vært superflink )) Heldigvis var jeg ferdig med studiekompetansen før jeg fikk barn, det er jo myyyye;)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk=) Jepp, det var tøft! Jeg har yrkesrettet utdannelse fra før jeg fikk barn (gartner) og trodde jeg skulle jobbe med det, men med få jobber, lav lønn og lite interessante jobber fant jeg ut at jeg skulle investere i en ny utdannelse. Nå er jeg ferdig med studiekompetansen, og begynner på høyskole på økonomiutdannelsen. Satser på det er en ganske sikker utdannelse å ta. Blir tøft med to små, men satser på at det blir litt enklere enn å ta studiekompetanse som hjemmeværende. Får ihvertfall avsatt en viss tid hver dag der jeg ikke blir forstyrret=)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Det går nok kjempefint:) Du virker utrolig strukturert og flink
Gjest Sauen og ungene Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Takk for det=) Jeg har fått lest mye mindre enn jeg håpte, men har stått i alle fag og kommet meg greit gjennom det, så alt i alt er jeg fornøyd med meg selv jeg=) (Store skrytedagen i dag her ja=P)
Mammapudding Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer Er i innspurten til min bachelor i økonomi og ledelse nå, har å levere bacheloroppgaven og 1 eksamen igjen,så er jeg ferdig for ALLTID(håper jeg)! 1 uke igjen, skikkelig helvettesuke, men det kommer til å være sååååå deilig neste fredag når alt er over:) Lykke til med studiene videre, det går nok kjempebra
Gjest Sauen og ungene Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Så flink du er! det er grusomt når det står på ja, men om en uke er du ferdig og trenger aldri tenke på eksamener igjen =) (Om du ikke skal ta mer da!) Lykke til, det går sikkert superfint=)
Monajenten Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Hurra hurra for sauemor! Gratulerer så mye med bestått eksamen, du har vært skikkelig flink! :-D
Mamsemums Skrevet 27. mai 2010 #10 Skrevet 27. mai 2010 Da er det på sin plass med en gratulasjon! Godt jobbet:) Lykke til med mer skole til høsten.
Villa Perlesukker Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 Grattis så bra:) Lykke til videre...hva skal du gjøre/studere?
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #12 Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer med studiekompetansen og lykke til med høyskolestudiene :-) Kjempeflink har du vært, så nå synes jeg du skal tillate deg å ta med mannebeinet og gullungene ut på en skikkelig feiring! (Mulig du bør vente til i morra da ... ellers er det fare for grining ;-)) Hipp hurra for Sauen!
Ajam Skrevet 27. mai 2010 #13 Skrevet 27. mai 2010 GRATULERER!! Fikk du forberede seg med egne notater etter at du hadde trukket oppgave? Skal ha eksamen til uken, og lurer egentlig på hvordan ting foregår.
vildejenta Skrevet 27. mai 2010 #14 Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer! Jeg fullførte studiekompetansen i fjor, og er nå straks ferdig med mitt første år på høyskole. Økonomi her og:) Hva slags økonomistudie skal du gå?
Mammapudding Skrevet 27. mai 2010 #15 Skrevet 27. mai 2010 Takk, gleder meg vannvittig til neste fredag ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå