*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 pga røykutvikling i leiligheten vår har vi ikke kunnet være hjemme på over 2 uker. Har bodd hos svigerfamilien min. Men nå som vi har kommet hjem sliter vi med å få lillegutt til å ligge i senga si om natta. Han vil ligge i vognbagen. Legger vi han i senga så ligger han å hyler helt til vi legger han over i bagen. Hvordan klare å avvenne han å ligge i vogna på natta? han må jo ligge der på dagen da senga hans står i 2.etg...
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Har du prøvd å legge noe litt rundt han i senga? De liker jo ofte vognbagen fordi den er mindre og lunere, så hvis du legger en sammenrullet dyne el. langs kanten, så hjelper kanskje det. Regner med at du har sengehimmel på senga (?), hvis ikke så kan det hende det hjelper å lune litt også Lykke til
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Kan han ikke bare fortsette å ligge i vognbagen sin da, eventuelt at dere setter vognbagen oppi sprinkelsenga om natta? Mange babyer som tilbringer de første månedene sine i vognbag/ kurv, vugge el lign. fordi de synes sprinkelsenga er altfor stor og utrygg...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2010 har ikke sengehimmel nei, men har sånn sengekant som er like høy som senga.. men kan jo prøve å legge noe rundt han å se om det hjelper. er så fryktelig dumt at han har blitt vant til å ligge i vogna.. takk for tips:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 tenker på om det ikke er litt dumt for senere..? om han blir for glad i å ligge i vogna at han ikke vil over i senga i det hele tatt når han blir mer vant til vogna?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Pleier ikke å være noe problem med det nei, ikke utifra det jeg har lest her inne og erfart selv ihvertfall. Etterhvert som babyen vokser seg større vil den mest sannsynlig bli trygg på senga si også, av seg selv og uten noen større "kamp". Babyen din er enda helt fersk i denne verden, så uvaner trenger man ikke å tenke så mye på enda=)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2010 takk for svar:) Da lar jeg han sove i vogna litt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå