Gå til innhold

Noen som har handlet på finn og brukt sånn finns betalingsgaranti med pay-ex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet hvem som skal opprette en slik sperret konto, er det selger eller kjøper eller pay-ex? Har aldri handlet på finn før, og nå skal jeg kjøpe en vogn. Om kjøper skal opprette dette, er det da noen som vet hvordan man gjør det?

Finner kun info om hva den betalingsgarantien til finn går ut på jeg, og ikke hvordan man går frem for å bruke den.

Og når jeg prøvde å kalkulere hva det kostet å bruke den betalings garantien, så fikk jeg bare opp at pay-ex ikke var mulig. Er det noen beløp en ikke kan bruke det på? Ser at det ikke kan brukes om beløpet er under 200 kr, men det beløpet jeg prøvde å kalkulere utfra var jo 3000.

Noen som kan hjelpe meg litt her, selv om det er utenfor tema?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både selger og kjøper må ha profil på Payex. Deretter mener jeg det er selger som oppretter selve transaksjonen. Kjøper mottar deretter mail fra Payex om å betale inn prisen dere ble enige om

Skrevet

Står ett sted at kjøper legger inn pris og informasjon i systemet og at selger godkjenner i systemet. Men hvordan oppretter man profil på pay-ex da? Noen som vet det...for dette forstår jeg svært lite av gitt:-(:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...