Gå til innhold

Gratis skolesekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i kommunen får alle 1.klassinger gratis sekk ved skolestart. Dere andre som har det sånn, er det vanlig å bruke denne sekken, eller kjøper dere en egen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du fått info om det ? Usikker på om vår kommune har dette...

Men de har ikke sagt noe på foreldremøte på skolen...

Skrevet

Her får de! For det står i brevet med info om førskoledagen som kom i dag =P

Vet ikke hvor vanlig det er å bruke den akkurat på skolen gutten min skal gå på, men vet at det er veldig vanlig på andre skoler her i byen. Min kommer til å bruke den, men ha en annen sekk de dagene det skjer noe spesielt som f.esk turdag der sekken skal bæres lenger enn vanlig!

Skrevet

Jeg fikk også beskjed i brev om førskoledager. I tillegg kryr det av oransje sekker rett etter skolestart!

Skrevet

Her på skolen er det påbudt og bruke skolesekken for alle 1 klassinger, dette pga at 1 klassinger skal kunne sees lettere i trafikkbildet, samt at lærerne har bedre oversikt.

Skrevet

Her får også 1.klassingene gratis sekk. Synes det er kjempefint jeg, og alle i klassen til gutten min brukte sekken hele første klasse. Men nå i andre har de fleste fått ny sekk. Visste om det på forhånd og han gledet seg til å få denne sekken på skolen. Kjempefin sekk som var god å bære, men han brukte annen sekk på turdager.

Skrevet

Her bruker "alle" den såvidt jeg har forstått. Hensikten er jo litt at bilister osv skal se at dette er en nystartet elev som faktisk bare er 5/6 år:)

Litt status her den sekken. De ungene som ikke går på skolen ennå ser virkelig fram til å få sekken, som et bevis på at nå er de skoleklare:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...