Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 jeg finner ingen gravid klær jeg liker. eller som er behagli å gå i. jeg ønsker ikke gi masse penger for klærne. vil bare ha noe jeg kan gå i. noen som vet hvor jeg kan finne slike klær.??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Om du bare ville ha noe å gå i, hadde du nøyd deg med de du fant. Selv har jeg kjøpt en haug med klær på H&M, ser er også en del salg på mammaklær. Billigbillig...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Hennes og mauritz. www.nelly.com og mamalicious sine klær. mamalicious er ganske fine..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Jeg brukte bare vanlige tunikaer eller topper jeg. Cubus har noen litt lange topper/gensere som er veldig greie. Disse hadde jeg mange av. Buksene kjøpte jeg på H&M, passet meg helt fint. Hadde vel en bukse fra Valja Têtê-â-tê, men den kjøpte jeg på salg, så den ble ikke så dyr allikevel. Den var veldig behagelig å ha på
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Det er det minste problem, et florerer jo av tunika og tights i de billige kjedebutikkene. Det har jo vært supert å være gravid med moten som har vært de siste årene.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Og de aller fleste kjedebutikkene har også lange singlet-topper som rekker til langt over rompa, slik at man får god plass til magen inni der. Jeg digger Bik-Bok sine
The Bad Gal Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Jeg fant i grunnen heller ingen gravidklær jeg likte, så jeg brukte bare vanlige klær i litt større størrelse da jeg gikk gravid med barna mine(har 2) Jeg la på meg en god del, så hadde ikke bare en liten søt bul på magen heller, men fant nå alikvel vanlige klær som dugde:-) Lange singleter finnes det jo masser av, samme med tunikaer i utallige versjoner, solkjoler, haremslignende bukser(gud forby, men de får man nå på seg), baggy jeans sitter langt nedpå hoftene, så det kan man bruke.... Mange muligheter!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 Vero Moda har noen gode lin-aktige bukser med stretch i. Jeg gikk med dem helt til slutten av svangerskapet. Deilig og behagelig, og ikke dyrt heller.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #10 Skrevet 27. mai 2010 Aner ikke om noe gravid klær, men om det er gravideklær du mener, så har de det på alle kjedene ala Ellos, cubus, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå