Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Vår 20mnd´ing har utviklet et eksplosivt temperament over de siste par mnd. Spesielt når det er ting hun ikke får til / får lov til.. Er så vanskelig å vite hvordan man skal håndtere det.. Her isted drev hun og kastet seg rundt på gulvet og hyyylte og skrek i kanskje 10min, og hvorfor?? Fordi hun ikke klarte å få SIN EGEN smokk inn i munnen på dukken sin.. Er det noen som vet noe om dette? Er det vanlig i denne alderen kanskje? Tusen takk for all hjelp...
*Lille Persille" Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Det er som om jeg skulle ha skrevet det selv! Lurer veldig på det samme, sitter og lurer på om jeg har en unge med begynende ADHD eller om dette er vanlig og vil gå over. Desperat etter hjelp jeg også!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 får vell bare si velkommen i klubben. Dette er ganske vanlig oppførsel, barna begynner å teste ut og klarer ikke helt å takle sine følelser enda så da flipper de lett ut
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Takk for svar Syntes det er så vanskelig å vite om jeg skal la henne rase fra seg i fred og bare gå min vei (også for å vise at sånne utbrudd ikke er helt akseptert) eller om jeg skal prøve å roe henne ned selv..? Føler jeg er inne på et minefelt noenganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå