Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 si din menig om facebook. mener du det er en bra side på nette eller en dårlig.. noen personlige erfaringer rundt facebook du vil dele..?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 HÆ ?? Enten bruker man FB, eller så gjør man det ikke... Personlig så har jeg kun "ekte" venner på lista og stengt profil, så for min del er FB et hyggelig "møtested". Angående desse med 2.500 venner o.l. kan jeg ikke svare for, merkelige greier... Samme med de som MÅ legge ut hver en forb... detalj fra livet sitt...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Helt fantastisk, har fått tatt opp kontakten med tidligere klassekamerater og venner. Har hatt folkehøgskoletreff takket være facebook. Enkel og grei måte å holde familie og venner oppdatert med hvordan det går med oss.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Sikkert helt greit, selv om jeg ikke har det. Mange har det, noen bruker det ukentlig, noe daglig og noen er absolutt avhengig. Når man ikke kan sitte på en fest uten å oppdatere seg via mobil, da burde man kanskje ta seg en pause ...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå