Gå til innhold

nå er jeg dritlei kald middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i perm og lager middag hver dag til mannen kommer hjem. sistene mnd har han plutslig -noe han skal, hente, levere, drikke kaffe hos sin mor osv før han roter seg hjem, og middagen har vært ferdig i en, to og 3 og 4 timer..

og han har oppfinnelsen mobiltlf.

argh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du med å spise??

Skrevet

HAha så spis når maten er ferdig da vel!! så får han varme maten når han kommer hjem!! erlig talt

Skrevet

"den som ikke passer mål, får kald kål"

Jeg hadde en eks som stadig vekk kom for sent til middag, skulle bare innom ditt og datt osv. Til slutt ble jeg så lei at jeg ga beskjed om at middag er klar 18.00, da spiser jeg. Er du ikke hjemme til da så går din mat i søpla! Han kom hjem som vanlig en time for sent, og fant middagen sin i søpla. Etter det så lærte han seg klokka, og ikke minst gi bekjed når han var forsinket.

Skrevet

Hvorfor spiser du ikke bare maten når den er varm da? Og dropper å lage til han?

Typisk kvinnfolk. Bare syter, i stedet for å handle.

Skrevet

signerer på den :-) men normalt å gi beskjed om når en kommer hjem da, hvis man kan ... hvis man vil ha middag,.. hvis han ikke vil ha , så start med å lage middag til bare deg selv da, så kan han gjøre det samme... frustrasjonen kan jo bli noe stor når slikt skjer til stadighet.......

Skrevet

Har hatt litt av det same problemet eg og. No er det ofte at eg ikkje byrjar å lage middagen før han har kome heim, men lagar gjerne klart på førehand. Då må han gjerne vente 30 - 40 min før han får middag, og av og til går han i brødskuffa, men han skjønar poenget og har vorte flinkare å gje beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...