Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Vanlig langkost og jif-mop tar ikke godt nok. Det ender med at jeg kryper rundt på alle fire for å vaske. Hva er ditt beste tips?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg sverger til Industrimopp <3 Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Takk for svar Er det slik proffe vaskere bruker? Hvor selges de?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 det er vel kansje det, vet ikke hva det heter, metallmopp da ;-) har selv vasket i renholdsfirma, og har brukt slik i alle år siden da, ... rører ikke jif mopp jeg, eller andre ting i det hele tatt.. kansje binders har? slike butikker som selger stort, og har renholdsprodukter etc.. beste som fins :-)
1mor3barn&1000ideer Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Jeg anbefaler en god Microfiber mopp, feks hos Norwex eller Enjo. Da trenger du ikke bruke såpe, det blir renere med kun vann, og innemiljøet blir bedre. I tillegg tar du vare på gulvet, som ikke bør ha såpe på seg, eller store vannmengder( uten å tørke det opp)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Men kan ikke brukes på alle overflater, så pass opp for ubehagelige overraskelser...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Enjo våtmopp og grovmopp er mine favoritter, koster en del...men er absolutt verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå